Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy MEYLE do Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10)

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ASHIKA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) ASHIKA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BLUE PRINT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) BLUE PRINT
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy ERA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy GSP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy JAPANPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) JAPANPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JAPKO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) JAPKO
Regulacja dynamiki jazdy JPN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAVO PARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) KAVO PARTS
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NIPPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) NIPPARTS
Regulacja dynamiki jazdy NK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2000.11 - 2005.10) VEMO
Producent:MEYLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35-14 899 0011
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
35-14 899 0011
Jednostka:
szt
Napięcie robocze [V]:  12
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Ilość montowana w aucie:  1
Długość kabli:  1040
Ilość biegunów:  2
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Parzyste numery artykułów:  35-14 899 0010
Do 100 dni na zwrot
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MEYLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35-14 899 0010
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
35-14 899 0010
Jednostka:
szt
Napięcie robocze [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów:  35-14 899 0011
Do 100 dni na zwrot
134,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze