Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy do Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ATE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Mercedes-benz GLC (X253) 400 d 4-matic (253.923) SUV 330KM, 243kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

63 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2933112
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
2933112
Parzyste numery artykułów:  2933113
Długość [mm]:  1,51
Ciężar netto [kg]:  0,07
Do 100 dni na zwrot
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2933113
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
2933113
Parzyste numery artykułów:  2933112
Długość [mm]:  1,53
Ciężar netto [kg]:  0,08
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
82901258
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
82901258
Długość kabli:  1160
Dla numeru OE:  A 253 905 35 00
Liczba otworów do mocowania:  1
Kolor wtyczki:  Czarny
Ilość biegunów:  2
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze