Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy HELLA do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BIRTH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) BIRTH
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ENERGY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) ENERGY
Regulacja dynamiki jazdy ERA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FAE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FLENNOR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) FLENNOR
Regulacja dynamiki jazdy FTE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) FTE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HITACHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) HITACHI
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPD Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) IPD
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy TRW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) VEMA
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1996.06 - 1997.06) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6PU 012 806-821
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
6PU 012 806-821
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu z lewej
Rodzaj czujnika:  Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów:  2
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 439,00 zł
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze