Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy BENDIX do Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ERA Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) ERA
Regulacja dynamiki jazdy FAE Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) FAE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPD Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) IPD
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) MASTER-SPORT GERMANY
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) SNR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 TD 2.3 (638.174) Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1996.02 - 2003.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:BENDIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
058646B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
058646B
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość kabli:  4100
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
058647B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
058647B
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Długość kabli:  3800
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze