Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy GSP do Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12)

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy ATE Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BLUE PRINT Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) BLUE PRINT
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy ERT Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) ERT
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy GSP Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NPS Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) NPS
Regulacja dynamiki jazdy NTY Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) NTY
Regulacja dynamiki jazdy SERVICE PARTS Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) SERVICE PARTS
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 AWD SUV 223KM, 164kW, benzyna (2006.11 - 2010.12) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9A1240
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9A1240
Długość kabli:  869
Parzyste numery artykułów:  9A1241
Do 100 dni na zwrot
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9A1241
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9A1241
Długość kabli:  889
Parzyste numery artykułów:  9A1240
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze