Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV do Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1996.04)

Regulacja dynamiki jazdy HELLA Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1996.04) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy ERA Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1996.04) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1996.04) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1996.04) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1996.04) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1996.04) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1996.04) NK
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1996.04) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1996.04) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1996.04) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1996.04) VEMO
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
06SKV091
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
06SKV091
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Długość [mm]:  700
Ciężar [kg]:  0,13
Kolor:  Niebieski
Tryb pracy:  Elektryczny
Ilość biegunów:  2
Rodzaj wtyczki:  Żeński
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze