Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy ERT do Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BIRTH Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) BIRTH
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ERA Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) ERT
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FAE Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) FAE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) SNR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) VEMA
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Peugeot 806 (221) 2.0 Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 147KM, 108kW, benzyna (1994.06 - 2002.08) VEMO
Producent:ERT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
530208
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
530208
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Długość kabli:  850
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Ilość biegunów:  2
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze