Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy ERA do Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy ABE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) ABE
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy BUGIAD Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) BUGIAD
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ERA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FAE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FEBEST Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) FEBEST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JPN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy NK Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) VEMO
Producent:ERA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
560290A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
560290A
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Długość kabli:  1400
Rodzaj czujnika:  Czujnik indukcyjny
Głębokosć zabudowy [mm]:  28
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 175,00 zł
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze