Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy BENDIX do Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy ABE Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) ABE
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FAST Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) FAST
Regulacja dynamiki jazdy FEBEST Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) FEBEST
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy NK Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Peugeot BOXER Skrzynia (230L) 1.9 DT 4x4 Skrzynia 90KM, 66kW, olej napędowy (1996.03 - 1998.09) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
058193B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
058193B
Długość kabli:  2205
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Parzyste numery artykułów:  06-S194
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
058192B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
058192B
Długość kabli:  1495
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Parzyste numery artykułów:  06-S195
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze