Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy DELPHI do Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy ATE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DT SPARE PARTS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DT SPARE PARTS
Regulacja dynamiki jazdy FAST Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) FAST
Regulacja dynamiki jazdy FTE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) FTE
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPD Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) IPD
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 156KM, 115kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) TRISCAN
Producent:DELPHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SS20575
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
SS20575
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków:  2
Długość kabli:  486
Długość kabli:  1080
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

DELPHI
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SS20574
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
SS20574
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków:  2
Długość kabli:  476
Długość kabli:  505
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze