Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN do Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03)

Regulacja dynamiki jazdy HART Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) HART
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) VIKA
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ATE Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BIRTH Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) BIRTH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy ERT Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) ERT
Regulacja dynamiki jazdy FEBEST Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) FEBEST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) GSP
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) NK
Regulacja dynamiki jazdy OEM Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) OEM
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRICLO Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) TRICLO
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) VEMA
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.03) VEMO
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
23826
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
23826
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  61,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  78,0
Ilość zębów obręczy ABS:  43
Materiał:  Stal
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,041
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze