Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy BREMI do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy HART Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ATE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy BIRTH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BIRTH
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy EPS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Regulacja dynamiki jazdy ERA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERT
Regulacja dynamiki jazdy FACET Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KW Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy NK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy PIERBURG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PIERBURG
Regulacja dynamiki jazdy SNR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMA
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) TSI e-TEC liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BREMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50324
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
50324
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50303
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
50303
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze