Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy BOSCH do Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10)

Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy ATE Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) ATE
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy GSP Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPD Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) IPD
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NTY Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) SNR
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Volvo 850 (854) 2.3 Turbo R sedan 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1996.10) TRISCAN
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
0 273 101 021
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 273 101 021
Jednostka:
szt
Preparat paliwowy:  Wtrysk benzyny
Do 100 dni na zwrot
593,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze