Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR do Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - 2022.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - 2022.12) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ATE Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - 2022.12) ATE
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - 2022.12) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - 2022.12) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - 2022.12) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - 2022.12) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - 2022.12) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - 2022.12) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - 2022.12) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - 2022.12) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Volvo XC40 (536) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - 2022.12) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TEXTAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
45041500
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
45041500
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,009
Długożć opakowania [cm]:  3,5
Szerokość opakowania [cm]:  3,5
Wysokość opakowania [cm]:  7,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 452,00 zł
238,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TEXTAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
45042400
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
45042400
Długość [mm]:  43
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Ciężar [kg]:  0,008
Długożć opakowania [cm]:  3,5
Szerokość opakowania [cm]:  3,5
Wysokość opakowania [cm]:  7,8
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze