Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy ERT do Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy HART Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HART
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy ERA Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ERT
Regulacja dynamiki jazdy FAST Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FAST
Regulacja dynamiki jazdy FEBEST Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBEST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy NK Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy OEM Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) OEM
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Vw ATLAS (CA1) 3.6 FSi 4motion SUV 249KM, 183kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ERT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
530003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
530003
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Głębokosć zabudowy [mm]:  21
Dla numeru OE:  6Q0927804B
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
530034
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
530034
Ilość biegunów:  2
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Głębokosć zabudowy [mm]:  28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze