Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. do Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy ATE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy BIRTH Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BIRTH
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy EPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Regulacja dynamiki jazdy ERT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERT
Regulacja dynamiki jazdy FACET Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Regulacja dynamiki jazdy FAE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAE
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KW Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy NK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy PIERBURG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Regulacja dynamiki jazdy SNR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SNR
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMA
Producent:A.B.S.

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30013
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
30013
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  62
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Kolor wtyczki:  Czarny
Ciężar [kg]:  0,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30014
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
30014
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  62
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Kolor wtyczki:  Czarny
Ciężar [kg]:  0,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31392
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
31392
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  38
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Kolor wtyczki:  Szary
Ciężar [kg]:  0,05
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze