Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne EXEDY do Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne LUK Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) LUK
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne EXEDY Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) EXEDY
Sprzęgło kompletne SACHS Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) SACHS
Sprzęgło kompletne VALEO Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.2 TDCi Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) VALEO
Producent:EXEDY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EXEDY
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
FMS2216
niedostępny
5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
FMS2216
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  23
Średnica zewnętrzna [mm]:  250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska oporowego
Wieloczężciowy:  2-częściowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2097,00 zł
1271,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EXEDY
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
FMK2217
niedostępny
5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
FMK2217
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  23
Średnica zewnętrzna [mm]:  250
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2554,00 zł
1596,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze