Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne LUK do Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.5 Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2007.03 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne LUK Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.5 Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2007.03 - 2012.12) LUK
Sprzęgło kompletne BLUE PRINT Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.5 Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2007.03 - 2012.12) BLUE PRINT
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.5 Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2007.03 - 2012.12) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne EXEDY Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.5 Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2007.03 - 2012.12) EXEDY
Sprzęgło kompletne KAWE Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.5 Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2007.03 - 2012.12) KAWE
Sprzęgło kompletne MECARM Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.5 Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2007.03 - 2012.12) MECARM
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.5 Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2007.03 - 2012.12) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RYMEC Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.5 Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2007.03 - 2012.12) RYMEC
Sprzęgło kompletne SACHS Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.5 Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2007.03 - 2012.12) SACHS
Sprzęgło kompletne VALEO Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 2.5 Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2007.03 - 2012.12) VALEO
Producent:LUK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
5.0 (230 ocen)
Kod produktu:
624 3261 19
dostępny
5.0 (230 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
624 3261 19
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska oporowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło dwumasowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1250,00 zł
735,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (230 ocen)
Kod produktu:
624 3261 33
dostępny
5.0 (230 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
624 3261 33
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1539,00 zł
905,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (230 ocen)
Kod produktu:
600 0203 00
dostępny
5.0 (230 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
600 0203 00
Jednostka:
KPL
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zamachowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Liczba otworów do mocowania:  10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  16
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3143,00 zł
2095,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze