Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE do Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12)

Układ Kierowniczy 555 Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) 555
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) BOSCH
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy DYS Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) MOOG
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 3 Touring (E30) 320 i Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) VAICO
Producent:DR.MOTOR AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM02841
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM02841
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pokrywą
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze