Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy AUTLOG do Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy IPARTS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) IPARTS
Układ Kierowniczy NK Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) NK
Układ Kierowniczy TRW Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DAYCO
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HEPU
Układ Kierowniczy HOFFER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HOFFER
Układ Kierowniczy IPD Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SBS
Układ Kierowniczy SKF Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) VEMA
Producent:AUTLOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTLOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT1039
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTLOG
Kod:
FT1039
Długość [mm]:  308
Gwint zewn. [mm]:  M 14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M 14 x 2
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  0,52
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze