Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BOSCH do Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) SWAG
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) MEYLE
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SACHS Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) SACHS
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) TRW
Układ Kierowniczy HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) HENGST FILTER
Układ Kierowniczy KNECHT Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) KNECHT
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) BGA
Układ Kierowniczy BOGE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) BOGE
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) DYS
Układ Kierowniczy ELRING Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) ELRING
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) FAG
Układ Kierowniczy FLENNOR Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) FRAP
Układ Kierowniczy GABRIEL Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) GABRIEL
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) IPARTS
Układ Kierowniczy KAMOKA Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAHLE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) MAHLE
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) RTS
Układ Kierowniczy S-TR Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) S-TR
Układ Kierowniczy SBS Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy STABILUS Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) STABILUS
Układ Kierowniczy TEDGUM Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy URW Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) VEMA
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 160
niedostępny
Kaucja: 384,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 160
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  82
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1:  5/8" 18 UNF-2B
Rozmiar gwintu 2:  M 18 x 1,5
Liczba otworów do mocowania:  4
Do 100 dni na zwrot
1639,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 384,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 190
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 190
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  82
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1:  5/8" 18 UNF-2B
Rozmiar gwintu 2:  M 18 x 1,5
Liczba otworów do mocowania:  4
Do 100 dni na zwrot
1720,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze