Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS do Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIZARTE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 (222.083, 222.183) sedan 469KM, 345kW, benzyna (2017.07 - obecnie) VAICO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277267
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze