Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie)

Układ Kierowniczy 555 Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) 555
Układ Kierowniczy NTY Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy SPIDAN Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy LÖBRO Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) LÖBRO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy OYODO Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) OYODO
Układ Kierowniczy ASHIKA Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) ASHIKA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy DELPHI Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) DOKUJI
Układ Kierowniczy EUROL Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy LENCO Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOTUL Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDAT Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) SIDAT
Układ Kierowniczy VEMA Nissan GT-R (R35) V6 coupe 550KM, 404kW, benzyna (2011.10 - obecnie) VEMA
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5705
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5705
Długość [mm]:  149
Rodzaj gwintu:  Gwint zewn.
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14X1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  149
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze