Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy A.B.S. do Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08)

Układ Kierowniczy 555 Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) 555
Układ Kierowniczy JP GROUP Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MOTUL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) AISIN
Układ Kierowniczy ASHIKA Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) ASHIKA
Układ Kierowniczy BENDIX Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) DYS
Układ Kierowniczy ESEN SKV Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) FAG
Układ Kierowniczy FLENNOR Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) FRAP
Układ Kierowniczy GABRIEL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) GABRIEL
Układ Kierowniczy GSP Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) JAPKO
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) NK
Układ Kierowniczy NPS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) OYODO
Układ Kierowniczy RTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) RTS
Układ Kierowniczy SBS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) URW
Układ Kierowniczy YAMATO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 (K160) samochód terenowy zamknięty 121KM, 89kW, benzyna (1980.07 - 1988.08) YAMATO
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230302
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230302
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  MM22X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  15,5
Długość [mm]:  105
Ciężar [kg]:  0,61
Do 100 dni na zwrot
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze