Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07)

Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) ENERGY
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) HART
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) TMI
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) VEMA
Producent:DYS

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-00866
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-00866
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M10x1,25
Długość [mm]:  233
Ciężar [kg]:  0,61
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-00867
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-00867
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Długość [mm]:  233
Ciężar [kg]:  0,61
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M10x1,25
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-00868
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-00868
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]:  M12x1
Gwint wewnętrzny 2 [mm]:  M14x1,5
Długość [mm]:  182
Ciężar [kg]:  0,38
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21-00877
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
21-00877
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Rozmiar gwintu 2:  M10x1.25
Parzyste numery artykułów:  21-00876
Ciężar [kg]:  1,016153
Do 100 dni na zwrot
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21-00876
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
21-00876
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Rozmiar gwintu 2:  M10x1.25
Parzyste numery artykułów:  21-00877
Ciężar [kg]:  1,016154
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze