Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy A.B.S. do Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) MONROE
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) CASTROL
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy HART Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) HART
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) NK
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) VAICO
Producent:A.B.S.

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
240025
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
240025
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Rozmiar gwintu 1:  MM16X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2:  FM16X1.5 RHT
Ciężar [kg]:  0,762
Ciężar [kg]:  0,73
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230042
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230042
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  FM16X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  14,4
Długość [mm]:  79
Ciężar [kg]:  0,422
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
240807
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
240807
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Rozmiar gwintu 1:  MM16X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2:  MM16X1.5 RHT
Ciężar [kg]:  0,66
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 261,00 zł
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze