Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) MONROE
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) CASTROL
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy HART Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) HART
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) NK
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot J5 Autobus (280P) 2.5 DT Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.08) VAICO
Producent:DYS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21-21858
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
21-21858
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1.25
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Ciężar [kg]:  1,050169
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze