Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy CASTROL do Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie)

Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 911 targa (991) 3.4 Carrera 4 targa 350KM, 257kW, benzyna (2014.05 - obecnie) VEMA
Producent:CASTROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0501CA546S02467192
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
0501CA546S02467192
Klasa lepkości SAE:  75W-90
Specyfikacja:  API GL- 4/ 5, MT-1
Dopuszczenie przez producenta:  MB 235.8
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 02B, 05B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 12L, 12N
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 16F, 17B
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 19C, 21B
Dopuszczenie przez producenta:  Scania STO:1
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 341 Typ Z2/ E3
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 342 Typ M3
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 3343 Typ S
Zalecenie producenta oleju:  SAE J2360
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze