Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy NK do Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) 555
Układ Kierowniczy A.B.S. Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) AISIN
Układ Kierowniczy BGA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) DELPHI
Układ Kierowniczy EUROL Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) GSP
Układ Kierowniczy HART Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) HART
Układ Kierowniczy KAWE Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) KAWE
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MOOG Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) NK
Układ Kierowniczy NPS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) OEM
Układ Kierowniczy SBS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1993.11 - 1996.06) TRW
Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
5035202
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
5035202
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  12x1,25
Ciężar netto [kg]:  0,26
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze