Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy COMLINE do Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie)

Układ Kierowniczy DELPHI Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy MAPCO Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NTY Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OPTIMAL Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Tesla MODEL S (5YJS) 75 liftback 388KM, 285kW, elektryczny (2016.11 - obecnie) VEMA
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTRE4028
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTRE4028
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze