Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OPTIMAL do Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie)

Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy METZGER Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OPTIMAL Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo XC40 (536) T3 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2020.12 - obecnie) TRW
Producent:OPTIMAL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G2-2094
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G2-2094
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ilość montowana w aucie:  2
Długość całkowita [mm]:  224
Gwint zewn. 1 [mm]:  M16 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-2130
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-2130
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]:  207
Ilość montowana w aucie:  1
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1,50 RHT M
Parzyste numery artykułów:  G1-2131
Wymiar stożka 1 [mm]:  12,3
Wymiar stożka 2 [mm]:  20,3
Do 100 dni na zwrot
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-2131
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-2131
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Długość [mm]:  207
Ilość montowana w aucie:  1
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1,50 RHT M
Parzyste numery artykułów:  G1-2130
Wymiar stożka 1 [mm]:  12,3
Wymiar stożka 2 [mm]:  20,3
Do 100 dni na zwrot
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze