Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy EUROL do Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie)

Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BGA Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy KAWE Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METZGER Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Volvo XC60 II (246) D3 SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) VEMA
Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E110073
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E110073
Olej:  Olej półsyntetyczny
Klasa lepkości wg SAE:  75W
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 171 A1/A2
Specyfikacja:  VW G 052 171 A1/A2
Specyfikacja:  VW G 052 178
Specyfikacja:  VW G 052 178 A2
Specyfikacja:  VW G 052 512
Specyfikacja:  VW G 052 512 (A2)
Specyfikacja:  VW G 052 726
Specyfikacja:  VW TL 726 (G 052 726
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze