Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR - recyrkulacji spalin NPS do Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 3.0 Platforma / podwozie 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawór EGR - recyrkulacji spalin DRI Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 3.0 Platforma / podwozie 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DRI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ELRING Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 3.0 Platforma / podwozie 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ELRING
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ELSTOCK Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 3.0 Platforma / podwozie 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ELSTOCK
Zawór EGR - recyrkulacji spalin KAWE Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 3.0 Platforma / podwozie 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) KAWE
Zawór EGR - recyrkulacji spalin LUCAS ELECTRICAL Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 3.0 Platforma / podwozie 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) LUCAS ELECTRICAL
Zawór EGR - recyrkulacji spalin NPS Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 3.0 Platforma / podwozie 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) NPS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin TRISCAN Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 3.0 Platforma / podwozie 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) TRISCAN
Zawór EGR - recyrkulacji spalin TURBORAIL Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 3.0 Platforma / podwozie 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) TURBORAIL
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N564N12
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
N564N12
Specyfikacja:  livrée sans joints
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zawór EGR - recyrkulacji spalin

Porady z kategorii: Zawór EGR - recyrkulacji spalin

Co widać w spalinach?

Co widać w spalinach?

Niewielu kierowców wie, że dym, który wydostaje się z rury wydechowej samochodu z dobrze wyregulowanym i nagrzanym silnikiem, powinien być niemal przezroczysty. Inny kolor spalin może świadczyć o awarii m.in. zaworu EGR.

czytaj więcej >
Błąd P0401 układ recyrkulacji spalin: wykryty niewystarczający przepływ. Jak sobie poradzić z błędem?

Błąd P0401 w układzie recyrkulacji spalin. Co oznacza wykrycie niewystarczającego przepływu spalin i jak sobie z tym poradzić?

Zawór EGR niejednemu kierowcy napsuł już wiele krwi. Choć cel jego działania jest chwalebny, część ta potrafi przysporzyć niemało problemów tak silnikowi, jak i właścicielowi auta. A jeden z takich problemów kryje się pod kodową nazwą „błąd P0401”. Co oznacza pojawienie się takiej właśnie informacji?

czytaj więcej >
Czy warto zaślepić EGR?

Czy warto zaślepić EGR?

Krąży przekonanie, że układ recyrkulacji spalin może zostać odcięty. Aktualnie zdecydowana większość kierowców nie wymienia zaworu EGR, gdy jest to konieczne, a po prostu postanawia go zaślepić. Jakie ma to skutki dla silnika? Czy zawór układu recyrkulacji spalin (EGR) może zostać odcięty bez konsekwencji? Dlaczego kierowcy decydują się na taki zabieg?

czytaj więcej >
Czyszczenie zaworu EGR. Kiedy należy to robić i dlaczego? Czy można to zrobić samemu i ile to kosztuje?

Czyszczenie zaworu EGR. Kiedy należy to robić, jakich środków używać i jak dobrać je odpowiednio do stanu zabrudzenia zaworu?

Zawór EGR jest jedną z tych części samochodowych, które wymagają stałej kontroli i regularnej konserwacji. W tym przypadku konserwacja ta polega przede wszystkim na sprawdzaniu stanu zaworu oraz usuwaniu zabrudzeń, które z czasem zawsze się w nim pojawiają. W jaki sposób powinniście podejść do czyszczenia zaworu EGR?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze