Lokalizacja w aucie:
OŚ PRZEDNIA
Lokalizacja w aucie:
OŚ TYLNA
1616 produktów
Tarcz hamulcowych nie wymieniamy zbyt często, ale kiedy już przychodzi na tę wymianę pora, należ zrobić to naprawdę dobrze. Co to znaczy? W jaki sposób powinno się wymieniać tarcze hamulcowe w standardowym aucie osobowym? Czy można to zrobić samemu, czy lepiej udać się do mechanika? Ile zapłacimy za wymianę tarcz hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?
czytaj więcej >Nowo założone tarcze hamulcowe wymagają dotarcia – tyle wiedzą kierowcy. Ale na czym to dotarcie, tak naprawdę, polega? Czemu ma służyć i jak wyglądać? I dlaczego jakość tarcz może mieć tak duże znaczenie?
czytaj więcej >Jakie są najpopularniejsze objawy uszkodzenia tarcz hamulcowych? Po czym możemy poznać, że tarcze hamulcowe w naszym samochodzie nadają się do wymiany? Zapraszamy do naszego poradnika.
czytaj więcej >Przyglądamy się z bliska tarczom hamulcowym ATE Power Disc. Jak ich budowa przekłada się na zapewniane przez nie efekty? Kto i w jaki sposób powinien ich używać? Z jakimi klockami najlepiej współpracują i jak powinniście podchodzić do opinii o tych właśnie tarczach?
czytaj więcej >Tarcze hamulcowe Girling obecne są na rynku części zamiennych od ponad 50 lat. Pół wieku temu, gdy pojawiła się Formuła 1 to właśnie ten producent jako jeden z pierwszych wyposażał ówczesne bolidy w swoje tarcze. Dzisiaj oferta tarcz hamulcowych Girling składa się z przeszło 850 pozycji, które cieszą się ogromną popularnością wśród kierowców, głównie za sprawą ich wysokiej jakości. Przed wypuszczeniem tarcz hamulcowych do sprzedaży, są one poddawane testom i badaniom laboratoryjnym pod względem jakości materiałów budulcowych, precyzji wykonania itp. Dzięki temu montując w swoim samochodzie tarcze Girling możemy być pewni, że spełniają one wszelkie normy unijne (ECE R 90), a swoją budową są bardzo zbliżone do części montowanych fabrycznie.
Specjaliści z Girling bardzo sumiennie podchodzą do swojej pracy i zwracają szczególną uwagę na problem tzw. bicia tarcz hamulcowych. W związku z tym przeprowadzane są specjalne testy, dzięki którym producent podał dodatkowe przyczyny powodujące pozorne bicie tarcz. W wielu przypadkach nie jest to spowodowane złym stanem części hamulcowych lecz np. luzami w zawieszeniu, dlatego też Girling przed wymianą tarcz, klocków czy innych elementów układu hamulcowego zaleca rutynową kontrolę pozostałych części zawieszenia.