Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy BREMI do Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) ABE
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BLUE PRINT Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) BLUE PRINT
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy ERA Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) ERA
Regulacja dynamiki jazdy FAE Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) FAE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy JPN Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) JPN
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 360KM, 265kW, benzyna (2009.01 - 2010.12) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BREMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
51014
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
51014
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 239,00 zł
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
51013
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
51013
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 210,00 zł
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze