Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07)

Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) ENERGY
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) HART
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) KAMOKA
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) LAUBER
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) VEMA
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4173
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4173
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR4174
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze