Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DELPHI do Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07)

Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) ENERGY
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) HART
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) KAMOKA
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) LAUBER
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I (15B) 1.8 D 4x4 sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1987.10 - 1992.07) VEMA
Producent:DELPHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA1214
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1214
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  249
Wymiar stożka [mm]:  12
Szerokość [mm]:  38
Wysokość [mm]:  73
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA1215
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1215
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  249
Wymiar stożka [mm]:  12
Szerokość [mm]:  38
Wysokość [mm]:  73
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze